Valborg.


Hej alla.
Uppdateringarna här har varit aningen sporadiska på senaste och här kommer ett mindre roligt blogginlägg från min sida.
Valborg skulle i år spenderas i Lund med alla mina studentvänner, vi skulle ha skotkul hade vi bestämt, en heldag i solen. Allting började fantastiskt vi tog tåget in och fann en fin plats i folkhavet (enligt facebook skulle 15000 pers infinna sig). Vi satt ett stort gäng på ett par filtar på marken omringade av massvis med folk, vi åt chips och drack lite alkohol.
Nästa sak jag minns står jag utanför min balkong i Malmö, jag har ingen jacka, väska, plånbok eller mobil. Det är ljust ute så jag tror att det är morgon. Men efter att ha knackat på hos alla mina vänner här på Gripen går jag in i allrummet och ser att klockan är 20. Utan mobil kan jag inte ringa någon så jag somnar en stund i soffan. När jag vaknar är klockan ett på natten då går jag upp till Lucias lägenheto ch väntar utanför hennes dörr, hon kom strax därefter.

Enligt henne hade jag försvunnit ca kl 15 och inte kommit tillbaka. Jag hade sagt att jag skulle gå på toaletten och jag hade verkat förvirrad.
Så från ca 15-20 har jag inget minne av vad jag har gjort, jag vet inte hur jag kommit till Malmö utan plåbok och busskort. Jag har tydligen ramlat en massa för jag har sår på handflatorna, blåmärken på knäna och rivsår på rygg och ansikte.


Så jag tror att jag har blivit drogad, för nog känner jag migsjälv väl nog att veta att det där inte var en reaktion på de 4 muggar cider jag hann dricka!
Jag känner mig stundvis rätt nedstämd på tanken att ha blivit utsatt för något sådant men mestadels skrämd av att jag inte kan komma ihåg NÅGONTING uder en 4-5 timmars period.


Idag kom mommi till Malmö och det var otroligt skönt att få lite mammatid som alltid får mig att må lite bättre.



<3


Kommentarer
Postat av: mommi

Ja du min älskade unge, din mamma blir väldigt orolig av såna här saker, men känner dig väl och litar på dig. Du vet att du alltid kan ringa vilken tid på dygnet som helst. puss

2011-05-02 @ 20:38:48
Postat av: Mia

Helt klart en mindre kul valborg..... Var rädd om dig kära syster! Puss & Kram

2011-05-02 @ 22:12:35
URL: http://mariebruhnolsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ush vad kusligt!!

Men det är ju tur att du kom hem iallfall och inte vaknade någon annanstans Kommer du ihåg om du stält ifrån dig din dricka någonstans eller så? många kramar!!

2011-05-03 @ 09:07:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0