Snälla bli min


Hälvvägs igenom Maj månad. Det är ruskigt väder ute, skulle vara kasst hela veckan, stackars Australiensaren får nog dåligt väder på sin födelsedag. Men det ska bli ku latt fira honom ändå, han ska få tårta till frukost =)

Idag skulle jag jobba, men jag blev dålig, blodsockerfall deluxe tror jag. Jag gick hem efter nästan 3 timmar och så fort jag kom innanför dörren kastade jag mig över toaletten och kräktes. Kanske var det något jag stoppat i mig...
Aja nu mår jag bättre och imorgon blir det jobb igen, har inte råd att inte gå dit.
Jag ska skriva lite till på min uppsats ikväll, den ska in på onsdag, sen är det sängen som gäller för mig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0