Hurra hurra hurra


Det har varit dåligt med uppdateringar här... har inte haft mycket att skriva.
Det har varit födelsedag, jag fick en massa skoj/ bra-att-ha saker. Är förälskad i min nya stavmixer och har storartade planer gällande soppor och smoothies =D
Och så fick jag världens sötaste lakan som jag knappt vågar bädda sängen med eftersom de då kommer bli smutsiga *buhu*

Och så blev jag sådär lyriskt glad när jag hittade ett kort med grattisönskningar från världens finaste Bunny i brevlådan.

På lördagen bjöd mommi och papps på middag på Jensens Böfhus. Mumsfillibums, säger jag bara.
Gråben min fick lite stryk på lördagsnatten också efter att vi hamnat hemma hos Magnus. Han var lite dazed på söndagen men efter att ha fått sova hemma en natt var han återhämtat och såret rengörs dagligen och verkat läka fint. Fast det gör lite ont i hjärtat när han gnyr för att man kommit åt såret med halsbandet när det är dags för promenad.


I slutet av mars är det dags för salstenta. Shit jag kommer gå under!!!


P.S. Eftersom Sebbe har flytt landet har jag ingen datanörd som kan hjälpa mig med datorgrejer. Kära syster 1 tror du att din man kan hjälpa mig fixa/installera photoshop och word på min dator???





<3


Kommentarer
Postat av: Mia

Klart han kan!

2011-03-03 @ 15:54:35
URL: http://mariebruhnolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0