Drömmar


Inatt jag drömde något som jag aldrig drömt förut. Jag drömde det kom aliens och jorderns dagar var slut... tralala.

Haha. Selfproclaimed sär!
Men jag drömde faktiskt.
Låt mig måla er en bild. Vi bodde på Ugglevägen, det var jag, Robin och Grey hemma. Plötsligt så knackar det på dörren, och jag vet att det är onda aliens (onda men artiga, som knackar på dörren). Jag vågar inte öppna så jag springer upp till min brors sovrum (som i verkligheten råkade tillhöra syster 2 under den tid vi faktiskt bodde där) där han ligger i djup sömn, ovetandes om ondskan som lurar utanför huset.
Jag väcker Robin och förklarar skräckslaget att det är aliens utanför huset varpå han reser sig, drar fram ett massive skräckinjagande skjutvapen och lämnar rummet med ett "Jävla aliens ska inte störa mig!".
När broder dock öppnar dörren hör jag hur aliensen hjärntvättar honom så jag tar med mig Grey och hoppar snabbt ut genom fönstret och landar på det där gräsliga plastaket vi hade där. Jag får med min Grey ut på gatan och springer satan men aliensen är mig i hälarna. Tillslut kommer en alien i jätte format (och med jätte menar jag sagojätte, alltså en alldeles oproportionerligt stor människa) och fångar mig medan jag vrålar att Grey ska springa iväg....


Alltså, ja, jag vet inte riktigt vad som framkallade detta men.... så var det!




<3


Kommentarer
Postat av: Nina

Jag tror du ska börja kolla på bolibompa istället för alla konstiga filmer/serier du ser på....:)

2011-03-10 @ 13:51:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0