Drömmar


Ok, så då och då har jag lite lustiga drömmar. Helt normalt, även om det just nu är syster 1 som borde ha wierdo drömmar eftersom det tydligen hör bakningen till. De senaste dagarna har jag haft otroligt skumma drömmar. Sist drömde jag att jag mötte en turkosrandig myrslok som talade med mig om livets mening och att röka på, han hette Buster, det är allt jag minns.

Men häromdagen drömde jag att jag var på väg hem från praktiken i Skurup och råkade sätta mig på fel buss hem, jag somnade på bussen och när jag vaknade var jag i Kiruna på väg till Norge, då fick jag panik eftersom jag var tvungen att komma hem till Malmö och gå ut med Grey för annars skulle han kissa inne. Men busschauffören ville inte vända bussen för mig, trots att jag var enda passageraren på den, så jag hoppade av bussen mitt i en varm skog.
I skogen träffade jag små älvor, som Tingeling från Peter Pan, som sade att de kunde ge mig skjuts hem i sin nyckelpigedrivna flygande vagn. De krymte mig till älvstorlek och deras nyckelpiga flög jättesnabbt men så blev den fångad av en spindel och uppäten. Jag behövde ju fortfarande ta mig hem så jag bestämde mig för att ta mig in i spindeln och hämta min nyckelpiga. Men när jag kom in i spindeln såg jag att den hade ätit ett dockhus som jag sprang runt i för att hitta nyckelpigan....

Sen minns jag inte mer där heller....lulz



<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0