Manpower.



Jag låg precis och tog en liten tupplur när Manpower ringer och väcker mig, en kvinna som säger att hon precis pratat med personalen på mitt jobb och att de varit så mycket förseingar och no-shows att de inte vill att jag ska komma tillbaka....

VA? Vänta lite nu, säger jag. Jag har aldrig varit sen till jobbet! Jag har aldrig inte dykt upp när jag ska. Då sa manpowerkvinnan att hon skulle ringa dem igen och sedan ringa mig igen. Ja, tack gör det, sa jag.

Så ringer hon igen 5 min senare och ber om ursäkt för de hade ringt henne om en tjej som heter Sofia inte Sofie, och att jag var den bästa de hade!


Haha. Akward!


Kommentarer
Postat av: Mia

Hihi, bra att ta rätt namn kanske ;-) Kul att du fick beröm för ditt jobb!

Kram

2011-07-12 @ 16:57:31
URL: http://mariebruhnolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0