Light up



Polisanmälan är gjord. Nya visakortet kom idag, nytt körkort beställt, fått låset till lägenheten och brevlådan bytt samt nya nycklar och tags till det. Gud vad man kan ställa till det då....

Jag har iaf världens bästa Klawsome som hjälpte mig, jag förde över pengar till hans konto så tog han ut dem till mig så att jag kan köpa nytt busskort, eftersom det gick ut igår.

För övrigt har jag varit lite krasslig de senaste dagarna med lite feber och ont i halsen, men Tim trotsade mina baciller och kom hit igår med fishermans friend, choklad och Ben & Jerrys. Sen lät han mig somna i hans knä en stund och han gick t.o.m ut med Grey efter att jag däckat. Det blev en väldans massa plusspoäng där =)


Imorgon har jag föreläsning kl 10:15 och på kvällen blir med nog film med Klawsome och Lucia =)





<3


Kommentarer
Postat av: mommi

Skönt att det börjar reda sig efter förlusten. puss

2011-01-26 @ 22:31:57
Postat av: Nina

Haha..du e faktiskt värre än vad jag var ju! Se till att din grabb skaffar många plusspoäng så att ni kan passa viggo när vi åker till polen..;) Nä, men for real, skulle du kunna tänka dig att passa viggo någon av dagarna när vi är borta? Det är sista helgen i april vi åker...:)

2011-01-27 @ 14:18:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0