AMEN ÅÅÅÅ!


Pixie måste lära sig att inte ha så höga förväntningar på utekvällar =)
Igår var det fest på kölsvinet och jag ääääälskar kölsvinet. Så det började med förförfest hos Klas (iklädd min nya System of a down t-shirt som Bunny skänkte mig) sedan drog vi till Isak där vi såg på det här: http://www.youtube.com/watch?v=C8Wu3Bps9ic&feature=related på youtube.
Sen tog vi bussen till Malmö C och skuttade bort till Kölsvinet som ligger i hamnen där. Ooooo, alla underbara människor som jag fick kela med =)

Vaknade snurrig i skallen med läppstifts-pussavtryck på ena booben och ett massivt sugmärke på halsen.... hihi.

Väskan den försvann under kvällen så idag ringde jag banken för att spärra mitt kontokort. Tyvärr fanns även lägenhetsnycklar och smink i väskan så det är mindre roligt, som tur är har jag anförtrott Klas med mina extranycklar.

Nu inväntar jag pojkvännen för myslördagskväll =)












<3


Kommentarer
Postat av: Mia

Håll dig till läsk eller vatten i fortsättningen!!!!!

2011-01-22 @ 20:15:03
URL: http://mariebruhnolsson.blogg.se/
Postat av: mommi

Ta det lugnt, det kostar lite väl mycket när man blir av med viktiga tillbehör.puss

2011-01-23 @ 19:29:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0