Valentines day!


Idag är det alla hjärtans dag.Jag vaknade kl 6 och gjorde mig iordning för föreläsning kl 8:15. När jag anländer på skolan tycker jag det ser lite tomt ut. Jag möter en klasskamrat. "det är väl förläsning kl 8?" frågar jag "Nej, den är inte förrän 10:15" upplyser klasskamraten. Jahopp. Så jag har parkerat mig utanför föreläsningssalen i hopp om att tiden ska gå fort.
När skolan är över för idag ska jag möta Tim och gå på alla hjärtansdag äventyr. Det ska bli mysigt.

I helgen hälsade Tim och jag på familjen. Vi firade mommi och systers födelsedagar. Det var underbart att träffa alla, det händer ju mer sällan nuförtiden. Så mysigt också att leka lite med kidsen. Det är skönt att de inte blir så blyga för mig när jag inte träffat dem på länge.

Nu i mars ska jag hjälpa Mia och Anders att passa Wilsing och Neabea medan de går på kurs ett par onsdagar. Inte helt fel tycker jag. =D


<3


Kommentarer
Postat av: Mia

Men hade du inte tagit fel på tiden idag, hade vi inte träffats :-)



Och vi tycker inte heller att det är helt fel att du kommer o passar kidsen när vi går på kurs. Win Win situation ;-))

2011-02-14 @ 16:17:21
URL: http://mariebruhnolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0