Utplåning.


Jag hade en dröm inatt. Jag drömde att jag gick i nian igen. Det var bara det att någon hade bestämt att idag skulle alla niondeklassare utplånas. Ja, vi var ju ändå mest till besvär. Någon hade blivit inspirerad av Hitler och vi skulle bli stoppade i gaskammare.
Västervång hade blivit en stor skola, mer lik ett fängelse, med rum fyllda med våningssängar som vi alla nior gömde oss i för att komma undan.
Men så fick jag för mig att det går inte att gömma sig i skolan, jag måste fly. Så jag tar språng och springer allt vad jag kan ut ur skolan och hamnar på en lekplats där en lärare dyker upp med pistol för att jag inte ska komma undan, det är bara att acceptera att det ska vara så här. Men jag lyckas få pistolen ut hans händer och fortsätter springa bara för att efter en stund hamna på mitt gömstädde under våningssängen i skolan igen....

Sen ringde mitt alarm. Dags att gå upp...... jahopp.


Kommentarer
Postat av: Nina

Sluta sniffa vitt pulver och äta rosa tabletter innan du går och lägger dig! :)

Nu vill vi ju höra om vad du och timsan gjorde!

2011-02-17 @ 14:51:31
Postat av: mommi

Du ska inte äta kraftig mat innan du sover, man får mardrömmar av sånt. Jag vill åxå ha mer av vad du pysslar med om dagarna, gärna med "Timsan" fast inte för närgånget då. Puss.

2011-02-17 @ 17:48:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0