You're original, cannot be replaced


Mjau!
Idag kom jag hem ifrån pratiken och först blev jag sur och arg, sen blev jag glad och tillsist blev jag jätteglad!
Här kommer händelseförloppet "frame by frame!
Jag öppnar min brevlåda och har fått räkning från SEB, woot min kreditkortsräkning, så jag öppnade den och blev sur och arg, fast mest på migsjälv eftersom jag är en spendingwhore (sätt inte kaffet i halsen, kortet klippte jag för att impa på Tim i december och därför har inget nytt handlas sen dess, men ja alltså den är hög nog ändå). Och då bestämde jag mig att eftersom jag inte behöver betala hyra två månader i sommar ska jag spendera samma summa på att betala av det dumma kredtikortet!!
Och jag förväntar er av mig min kära familj att ringa och terrorisera mig i slutet av Juli och Augusti och säga "Hej, Pixie! Hur mycket betalade du av på din kreditskuld denna månaden? Hur mycket är kvar på den nu????" och verkligen sätta press på mig att göra det! Snääääääälla?

Sen öppnade jag min mail, huffandes och puffandes sur som jag var, och där i låg ett mail från (dun, dun, dun) Sci Fi bokhandeln. WHAT? Jo de undrade om jag fortfarande var intresserad av jobb där, för de behöver vikarier och de har gallrat ner alla inlämnade CVs till ett halvdussin. "Svara ja på detta mail om du fortfarande är intresserad så hör vi av oss om du blir aktuell för intervju" och liksom jag tycker det är lite coolt även om jag kanske blir cuttad i nästa urval liksom. WOOT!

Och sen kollade jag min skolmail, lagom glad och så nu. Där hade jag fått mail från skolan som sa GRATTIS du klarade tentan!!!!


F*CK YES!!!! Heja mig, för jag är rätt smart ändå!!!!!!
Nu ska jag defenitivt fira på lördag med mina älsklingar Bunny och Malin!!!!






<3


Kommentarer
Postat av: Bunny

SÖTNÖT!! du kommer bli perfekt på Scifi! Håller tummar och tår. Puss

2011-04-15 @ 17:55:26
URL: http://diceplayer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0