I can hardly speak


Idag har jag jobbat min första dag på Egmont. De ringde igår då tjejen som skulle jobbat blivit sjuk, och jag har egentligen VFT denna veckan men jag bestämde mig för att ta erbjudandet på jobb ändå och ta igen den VFT dagen en annan gång. Jag har packat och fakturerat en massa Prinsess "skrin" och 91:an böcker och så har jag packat upp och inventerat returpost. Det var klart innan lunch så efter lunch blev min medarbetare fundersam på vad mer jag skulle göra, han sa att jag arbetade snabbt och bra så det känns som det blev ett bra första intryck av mig =D

I söndags blev jag tillfrågad om jag ville vara fadder på insparken i Augusti, och eftersom jag hade två FANTASTISKA veckor på min egen inspark kunde jag ju inte tacka nej till det, så jag är fadder för det lila laget. Jag är galet peppad för det, så skoj det ska bli.


Idag är även Australiensaren i Köpenhamn på den Svenska ambassaden och ansöker om visum så att han kan stanna kvar här när hans studentvisum går ut. Nu väntar jag på att han ska komma hem så vi kan mysa lite!







<3


Kommentarer
Postat av: mommi

Du e duktig, bra att du visar det. Hälsa Aussien klart han ska stanna.

2011-04-12 @ 19:53:29
Postat av: nina

Kul att det gick bra på jobbet!

Stackars lila laget, de kommer få det tufft:)

Håller tummarna att det går bra för T!

Vi ska till Malmö på lördag, ska vi kanske komma förbi på fika? Kramis

2011-04-13 @ 08:10:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0